Jumaat, 30 Mac 2018

Saat Magika Bersama TWB

Assalamualaikum semua kekasih nabi Muhammad s.a.w..


Izinkan saya perkenalkan diri...


Saya ahli spa TWB yang dikenali dengan panggilan Fara @ Farawahida Abd Ghafar...( kenal ke idok ea???😂) umur Fara 33 tahun sudah... Alhamdulillah...dengan izin Allah...

Masih baru lagi dalam team twb...masih mentah dan tak tentu arah mentela'ah...bertabahlah🤣

Nak cakap apa ngan TWB team??? ofcoslah saya memanjatkan rasa syukur kita dijodohkan berkongsi segala-gala dan tidak berbalah...

Thanx team TWB,

Hadirnya saya di sini disambut riang gembira...
Setiap persoalan disapa terisi kukuh penuh makna
Tiada rasa hampa dan kecewa...
Rasa  bersyukur tersemat di dada selamanya...😂

Alhamdulillah

SPECIAL THANX to group wattsup TWB sparkle...TWB flourish dan Telegram tak penah buang saya dari group sebab saya selalu sangat silent reader...

saya scroll & baca je apa yang semua bincangkan di situ sebab nak jadi smart reader & gud learner😜

jarang mencelah sebab tak cukup ilmu di dada untuk share ngan semua dan pemalu jugak😆 ...eh yeke???

Sebenarnya saya blurr dan ada rasa rendah diri sikit...korang super hebat...hebat sangat-sangat ok...saya ni ada masalah communication jugak...tak reti buat ayat ...kalau bertanya f2f ok kot😁

Apabila ramai berlumba-lumba text di wattsup atau telegram automatically otak saya shutdown di situ...wah hebatnya mereka...bertubi-tubi whattsup masuk😱
Saya tak tau nak tulis ape2...kadang2 juz scroll...baca..senyum...hadam dan praktikkan agar menjadi beautician scorer💪
Hihi...


MAGICNYA TWB uols sangat happening sampai kepala saya pening😇..."blurr"

Saya minta maaf klu tercopy paste ayat promote tanpa minta izin...ceduk ilmu tanpa sengaja...minta maaf banyak2 ea...🙏

Saya tahu team TWB baik2  belaka...halalkan ea sepanjang masa untuk rezeki halal saya dan semua❤️...

ITULAH MAGIKNYA TWB

"Mereka ramai dan tiada yang selfish"


Apakah Mengapakah Kenapakah membuatkan saya tertarik dengan spa TWB???

Sebab dia BEST...

DARI SEGI APA ???

Produk best...dikenali di seluruh dunia...sekian lama di pasaran...bebas bahan kimia...ada ujian klinikal...status "HALAL"

Nak tahu Skincare youth Magic sangat oiii dah try ke belum???dengar kata laris terjual,,,huh licin?magic kan...

APALAGI YANG BEST TU ???

Kos belajar spa yang murah... singkat...tutorial dan praktikal menyeluruh dan mudah...trainer hebat dan sijil yang sah...bisnes kukuh...
TAK stress pon belajar spa😉
Hilang kemurungan anda😂

Magic x uols?

LAGI???

Fara suka, sebab akan dapat income 5 penjuru...
Itu kalau fara rajin memburu...InshaAllah spa twb ada halatuju...apa tunggu2...spa comes2u..."greenspa" turun temurun ke anak cucu...thank you!!!

Nak tanya lagi, Magic tak tu?

ITUJEKE???

TIDAK, ada lagi...Join spa twb ade support group...boleh sharing2 ilmu & bisnes problem dalam group...ada master & leader dalam tu...ade trainer...ade tenaga pakar...kecuali "ANJING & KUCING" maksud kami tak bergaduh dalam tu...kami semua di bawah 1 bumbung selesaikan masalah spa dan kliens sama2 di setiap masa hingga penghujung...

Magic bukan?ok, tepuk dada tanyalah hati dan beri jawapan kepada saya segera😅best tak dengar pasal team kami?

Ada lagi x???

Kami ade kelas online...kami perluaskan ilmu spa...kami belajar pasal nutrisi...kami share pasal kesihatan...
Hebat tak team TWB?
semuanya hanya di hujung jari...magic bukan???hebat tak kami?
kami carigali ilmu spa dan produk hingga ke dasar laut mati naik ke puncak tertinggi...
Ya Rabbi menjadi saksi segala usaha kami...
Clear ke uols???

Sapa yang join Spa TWB berpeluang melancong ke luar negara ok😱...
macamana dengan saya???boleh follow ke...
seumur hidup saya tak pernah fly...
Tak mustahil bukan?🤷
kumpul lah duit spa dari sekarang...
jom ke Paris🙋

Ada lagi yang saya sangat kagum dan terkesan di hati...
team twb sangat islamik...
pentingkan keagamaan...sangat menitiberatkan pasal agama...
selalu share tips2 yang sangat berguna...
saya kagum terpesona dan jatuh cinta...
Kerana pada saya itu satu tarikan dan  keajaiban yang pertama😘


TQVM TWB💚

Team spa TWB dah magickan saya...transformkan saya yang dahulunya dari sorang yang suka nyorok2 malu-malu kucing untuk bersosial dan sekarang sudah mula keluar dari kepompong hidup yang sudah-sudah...Arini dan selamanya saya tersenyum bahagia😁 1 dunia akan kenal saya...

Team twb mengajar saya dari zero to hero menggunakan media sosial...ilmu dan rahsia marketing dan sebagainya...

Alhamdulillah saya bersyukur selamalamanya dan bersumpah setia...
Takkan saya tinggalkan keje dan hobi yang membawa bahagia...

ku yang sekarang, bukan yang dulu2...
Ku tak temberang, you join dulu baru tahu...


Spa TWB Magic ke tidak YOU???
"100% MAGIC DAN LOGIC" pada saya...

SEKIAN,
Coretan tulus hatiku "Faraghafar greenspa"😘

Assalamualaikum salam kenal kasih dan sayang...

FOR CONSULTATION & BOOKING

sms / whatsapp : 0135013685


#spa

#muslimahsparawang

#naturalproduct

#muslimahmobile&homespa

#facialmurah

#thewalkingbeauty



















3 ulasan: